Ano. Pokud je tento způsob pro Vás příjemnější, kontaktujte našeho pracovníka a on s Vámi objednávku vyřídí. Každý šperk má jednoznačný kód, takže se nemusíte bát nedorozumění. Více o telefonické objednávce naleznete zde.
Napište nám
Kontakty
Tel.: +420 775 554 395
Tel.: +420 739 378 222
E-mail: info@gemmax.cz
Bankovní spojení
Číslo účtu: 35-5959810217/0100
IBAN: CZ6801000000355959810217
SWIFT: KOMBCZPPXXX
Korespondenční adresa
GEMMAX Europe s.r.o
P. O. Box 1
770 06 Olomouc 6
Fakturační adresa a sídlo společnosti
Společnost: GEMMAX Europe s.r.o.
Fakturační adresa: Kožušany 89, Kožušany 783 78
IČO: 26784599
DIČ: CZ26784599
Registrace: Společnost je vedená u Krajského soudu v Ostravě. Oddíl a vložka C 25322
Časté dotazy
Objednávka
Je možné šperk objednat telefonicky?
Mohu objednávku ještě dodatečně upravit?
Ano. Pokud objednávka ještě není odeslaná, je možné ji upravit. Co nejrychleji kontaktujte naše pracovníky a s nimi vše snadno domluvíte.
Mohu objednávku zrušit?
Ano. Pokud si objednávku rozmyslíte, kontaktujte nás a provedeme zrušení. Kdyby byl šperk už odeslaný, stačí ho vrátit v zákonné 14-tidenní lhůtě a my Vám vrátíme peníze.
E-shop
Máte opravdu všechny šperky skladem?
Ano. Jelikož jsme velkosklad, držíme všechno nabízené zboží skutečně skladem. Někdy Vám může vyhledávač i přesto vrátit stránku produktu, který skladem není. To je způsobeno tím, že vyhledávač má danou stránku indexovanou a nějakou dobu trvá, než po vyprodání zboží změnu zjistí.
Odpovídá zboží tomu, co vidím na obrázku?
Ano. Každý vystavený šperk jsme pečlivě nafotili. Naše detailní fotografie jsou pořízeny v makro režimu, proto uvidíte i ty nejjemnější detaily zpracování, na které byste běžně potřebovali lupu.
Co znamená kód produktu?
Jedná se o náš interní kód, který slouží k jednoznačné identifikaci šperku. Například při telefonické objednávce či konzultaci stačí nadiktovat tento kód a díky tomu si můžete být naprosto jisti, že obě strany mluví o správném šperku.
Mohu si k přívěsku zakoupit u vás i řetízek?
Samozřejmě. U přívěsků Vám doporučujeme vhodné řetízky. Pokud si i přesto nejste jisti, neváhejte nás kontaktovat, poradíme vám nejvhodnější typ.
Kdy bude vyprodaný výrobek opět skladem?
Uložili jste si odkaz na šperk, který se Vám líbil a než jste se rozhoupali k objednávce, byl už vyprodaný? Nezoufejte. Kontaktujte nás a my Vám zjistíme, zda je šperk u našich dodavatelů ještě dostupný.
Odeslání a doručení
Jakým způsobem se ke mě šperky dostanou?
Šperky, pečlivě zabalené, odesíláme formou cenné zásilky s doručením na zadanou adresu nebo uložením na poštu. Dále využíváme kurýrních služeb PPL, kde máte možnost doručení na Vámi zvolenou adresu nebo si můžete zvolit uložení na odběrném místě ParcelShop nebo ParcelBox. Další možností, jak si nechat zásilku doručit je výdejní místo či Z-BOX Zásilkovny. Podrobnosti o možnostech dopravy najdete zde.
Jakou mám záruku, že mi šperk přijde včas?
Jsme si vědomi, že dárky pro své blízké lidé nakupují často až těsně přede dnem předání. V takovém případě nesmí dojít ze strany prodejce k žádné prodlevě. U nás je tato prodleva zcela vyloučena tím, že veškeré zboží, které vidíte v katalogu, držíme skladem, proto nemusíme čekat, než nám jej výrobce, či velkoobchod dodá. Váš šperk je k Vám expedován vždy nejpozději následující pracovní den po objednání. Zde však musíme upozornit na skutečnost, že v průběhu listopadu a prosince se může díky zvýšené poptávce expediční doba prodloužit na dva dny a také přepravci jsou v tyto měsíce extrémně vytíženi. Mějte prosím tuto skutečnost na paměti a neponechejte objednání vánočního dárku na poslední předvánoční týden.
Jaká je dodací lhůta
Zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den. Při dopoledních objednávkách může být odesláno ještě tentýž den. Pokud jste si objednali porytí nebo úpravu šperku, termín odeslání bývá zpravidla do 10 pracovních dnů.
Co když se šperk během doručení ztratí a nedorazí?
Nemusíte se bát. Každá naše zásilka je pojištěná, proto Vám v případě ztráty během přepravy zašleme nový šperk, bude-li ještě skladem, nebo vrátíme peníze.
Nezničí se šperk při přepravě?
Toho se bát nemusíte. Každý šperk je zabalený ve značkové dárkové krabičce, která mu poskytne dokonalou ochranu. Všechny balíčky velmi pečlivě balíme.
Mohu si zásilku nechat poslat do zaměstnání?
Ano. V pokladně můžete zadat adresu do zaměstnání. Pokud si budete přát, aby ve fakturační adrese byla adresa Vašeho bydliště, stačí zrušit zatržení volby "Moje fakturační a doručovací adresy jsou stejné" a zadat fakturační adresu.
Mohu objednávku poslat jako dárek jiné osobě?
Ano. V pokladně zadejte adresu příjemce, zrušte volbu "Moje fakturační a doručovací adresy jsou stejné" a přidejte fakturační adresu. Pokud si nepřejete, aby součástí zásilky byla přiložená faktura, prosím sdělte nám to v poznámce objednávky.
Je možný osobní odběr?
Osobní odběr bohužel nenabízíme. Můžete ale využít uložení na poštu u České pošty, na odběrných místech ParcelShopů a ParcelBoxů od PPL nebo na odběrných místech a Z-BOXech Zásilkovny.