×

Registrace

Informace o profilu

Přihlašovací údaje

nebo se přihlásit

Jméno je nutné vyplnit!
Příjmení je nutné vyplnit!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
Tento email už je zaregistrován!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Všeobecné obchodní podmínky jsou požadovány!
Email nebo heslo je špatné!

FAQ - Časté dotazy

Objednávka

Je možné šperk objednat telefonicky?

Ano. Pokud je tento způsob pro Vás příjemnější, kontaktujte našeho pracovníka a on s Vámi objednávku vyřídí. Každý šperk má jednoznačný kód, takže se nemusíte bát nedorozumění.

Mohu objednávku ještě dodatečně upravit?

Ano. Pokud objednávka ještě není odeslaná, je možné ji upravit. Co nejrychleji kontaktujte naše pracovníky a s nimi vše snadno domluvíte.

Mohu objednávku zrušit?

Ano. Pokud si objednávku rozmyslíte, kontaktujte nás a provedeme zrušení. Kdyby byl šperk už odeslaný, stačí ho vrátit v zákonné 14-tidenní lhůtě a my Vám vrátíme peníze.

E-shop

Máte opravdu všechny šperky skladem?

Ano. Jelikož jsme velkosklad, držíme všechno nabízené zboží skutečně skladem. Někdy Vám může vyhledávač i přesto vrátit stránku produktu, který skladem není. To je způsobeno tím, že vyhledávač má danou stránku naindexovanou a nějakou dobu trvá, než po vyprodání zboží změnu zjistí.

Nabízíte dárkové poukazy?

Ano, zde najdete naše dárkové poukazy v hodnotě 1000, 2000 a 5000 Kč.

Odpovídá zboží tomu, co vidím na obrázku?

Ano. Každý vystavený šperk jsme pečlivě nafotili. Naše detailní fotografie jsou pořízeny v makro režimu, proto uvidíte i ty nejjemnější detaily zpracování, na které byste běžně potřebovali lupu.

Co znamená kód produktu?

Jedná se o náš interní kód, který slouží k jednoznačné identifikaci šperku. Například při telefonické objednávce či konzultaci stačí nadiktovat tento kód a díky tomu si můžete být naprosti jisti, že obě strany mluví o správném šperku.

Mohu si k přívěsku zakoupit u vás i řetízek?

Samozřejmě. U přívěsků Vám doporučujeme vhodné řetízky. Pokud si i přesto nejste jisti, neváhejte nás kontaktovat, poradíme vám nejvhodnější typ.

Kdy bude vyprodaný výrobek opět skladem?

Uložili jste si odkaz na šperk, který se Vám líbil a než jste se rozhoupali k objednávce, byl už vyprodaný? Nezoufejte. Kontaktujte nás a my Vám zjistíme, zda je šperk u našich dodavatelů ještě dostupný.

Odeslání, doručení

Jakým způsobem se ke mě šperky dostanou?

Šperky, pečlivě zabalené, odesíláme formou cenné zásilky s doručením na zadanou adresu nebo uložením na poštu. Dále využíváme kurýrních služeb PPL, kde máte možnost doručení na Vámi zvolenou adresu nebo si můžete na stránkách PPL nastavit uložení na odběrném místě ParcelShop. Podrobnosti o možnostech dopravy najdete zde.

Jakou mám záruku, že mi šperk přijde včas?

Jsme si vědomi, že dárky pro své blízké lidé nakupují často až těsně přede dnem předání. V takovém případě nesmí dojít ze strany prodejce k žádné prodlevě. U nás je tato prodleva zcela vyloučena tím, že veškeré zboží, které vidíte v katalogu, držíme skladem, proto nemusíme čekat, než nám jej výrobce, či velkoobchod dodá. Váš šperk je k Vám expedován vždy nejpozději následující pracovní den po objednání. Zde však musíme upozorňit na skutečnost, že v průběhu listopadu a prosince se může díky zvýšené poptávce expediční doba prodloužit na dva dny a také přepravci jsou v tyto měsíce extrémně vytíženi. Mějte prosím tuto skutečnost na paměti a neponechejte objednání vánočního dárku na poslední předvánoční týden.

Jaká je dodací lhůta

Zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den. Při dopoledních objednávkách může být odesláno ještě tentýž den. Pokud jste si objednali porytí nebo úpravu šperku, termín odeslání s Vámi upřesníme dle aktuální vytíženosti našich řemeslníků.

Co když se šperk během doručení ztratí a nedorazí?

Nemusíte se bát. Každá naše zásilka je pojištěná, proto Vám v případě ztráty během přepravy zašleme nový šperk, bude-li ještě skladem, nebo vrátíme peníze.

Nezničí se šperk při přepravě?

Toho se bát nemusíte. Každý šperk je zabalený ve značkové dárkové krabičce, která mu poskytne dokonalou ochranu. Všechny balíčky navíc velmi pečlivě balíme.

Mohu si zásilku nechat poslat do zaměstnání?

Ano. V pokladně zaškrtněte volbu "Zaslat na jinou adresu" a zde můžete zadat adresu do zaměstnání.

Mohu objednávku poslat jako dárek jiné osobě?

Ano. V pokladně zaškrtněte volbu "Zaslat na jinou adresu" a zde můžete zadat adresu příjemce.

Je možný osobní odběr?

Osobní odběr bohužel nenabízíme. Můžete ale využít uložení na poštu u České pošty nebo si na stránkách PPL nastavit uložení v odběrném místě ParcelShop.

Cena, slevy, dárky

Jsou uvedené ceny zboží konečné?

Ano. Ceny které vidíte, jsou konečné. U menších objednávek zaplatíte ještě cenu za poštovné a doběrečné, ale u většiny nabízených šperků máte obojí zdarma. Podrobné informace zde.

Je cena u náušnic uvedena za pár, nebo za jeden kus?

Cena je vždy uvedena za celý pár!

Mohu získat nějakou slevu?

Ano. Například při registraci od nás dostanete slevový kupón. Připravujeme pro vás také slevové akce nebo soutěže s výhrami v podobě dárkových poukazů či slev na nákup. Nezapomeňte sledovat náš Facebook!

Právě jsem se zaregistroval/a, jak využiji slevu na nákup?

Váš slevový kupón obdržíte v emailu s potvrzením registrace. Kód slevového kupónu přidáte během objednávky v košíku, viz náš návod Jak a kde uplatnit slevový kód.

Jaké jsou množstevní slevy pro obchodníky?

Jsou po individuální dohodě možné.

Lze šperk zakoupit na splátky?

Tato možnosti úhrady u nás bohužel není. Neměli bychom radost, kdybyste se kvůli našim šperkům zadlužili a dostali do problémů.

Dostanu šperk v krabičce?

Ano, každý šperk dostanete v praktické značkové krabičce. Podrobné informace najdete v našem článku.

Záruka, reklamace, výměna

Objednali jsme špatnou velikost prstenu, jak postupovat při výměně, úpravě?

Pošlete prosím zboží zpět, nejlépe v pojištěné bezpečnostní obálce a zabalené v bublinkové fólii. Na papír nám napište, jakou velikost potřebujete. Obratem Vám pošleme nové zboží, je-li skladem, nebo prsten s Vaším souhlasem a bude-li to technicky možné, upravíme. POZOR: šperk musí být nepoškozený a nenošený!

Lze zakoupit po ztrátě jednoho kusu náušnice druhý kus samostatně?

Po dohodě, a je-li model na skladě, lze toto provést.

Šperk mi nevyhovuje, mohu ho vrátit?

V takovém případě se můžeme domluvit na úpravě nebo výměně šperku za jiný anebo jej můžete v zákonné 14-tidenní lhůtě bez udání důvodu vrátit, návod najdete zde. Šperky, které jste si nechali u nás upravit, nebo jste si nechali na šperk zhotovit rytinu na přání, bohužel vrátit nelze.

Jak mám poslat zboží zpět?

Šperk pečlivě zabalte a zašlete na naši adresu doporučeně nebo jako cenné psaní Českou Poštou. Zásilku pojistěte minimálně na cenu šperku. Veškeré podrobnosti o vrácení zboží najdete zde. Šperky, které jste si nechali u nás upravit, nebo si nechali na šperk zhotovit rytinu na přání, vrátit nelze.

Přání a požadavky

Můžu si u vás nechat vyrobit šperk na zakázku?

Tuto službu bohužel neposkytujeme.

Mohu si objednat rytinu na šperk?

Ano. Podívejte se na naši kategorii Rytina na přání. Ke šperkům z této kategorie je možné objednat porytí. V popisu kategorie najdete všechny potřebné instrukce, jak na to.

Nevím, jaký šperk je vhodný pro mne/jako dárek... Poradíte mi?

Samozřejmě. Pokud jste při výběru nerozhodní anebo máte jakýkoliv dotaz, neváhejte a kontaktujte nás. Naši odborníci mají mnoho let zkušeností v oboru a rádi Vám poradí.

Líbí se mi šperk, ale chtěl/a bych jinou barvu zlata/kamenů

Pokud uvedenou variantu nevidíte v nabídce, zkuste nás kontaktovat. Jelikož jsme velkosklad, máme ve skladu obvykle více zboží, než je v eshopu vystaveno. Možná Vámi hledanou variantu najdeme. Navíc máme přímý kontakt na výrobce, takže pokud vyloženě nespěcháte, zkusíme šperk poptat u nich.

Rozměry, velikosti, hmotnost

Kde naleznu informaci o rozměrech šperku?

Informaci o rozměrech naleznete v tabulce popisu pod obrázkem šperku, záložka Popis produktu. U některých šperků jsme rozměry zakreslili pro lepší představu přímo do obrázku pomocí kót.

Kde naleznu informaci o hmotnosti šperku?

Informaci o hmotnosti naleznete v tabulce popisu pod obrázkem šperku, záložka Popis produktu. Abyste ji nemuseli hledat, umístili jsme ji pro Vás i do stručného popisu vpravo od obrázku šperku.

Je možné nabízenou velikost prstenu upravit na jinou, která v nabídce momentálně není?

Ano, tuto zlatnickou úpravu zajistíme. Z technických důvodů ji však nelze provést u každého vzoru a je nutné si tuto úpravu předem s naším technikem odsouhlasit. úprava je zpoplatněna částkou zpravidla kolem 200,- kč.

Máte skladem také jiné velikosti prstenů, než ty, které jsou uvedené v katalogu zboží?

Ne. Skladem jsou pouze ty velikosti prstenů, které jsou uvedeny v popisu produktu v katalogu zboží. Ale můžeme pro Vás ověřit, jestli je možná zlatnická úprava některé velikosti prstenu z nabídky na Vámi požadovanou velikost.

Jak zjistím správnou velikost prstenu?

Už se Vám stalo, že jste chtěli překvapit svou drahou polovičku krásným prstenem, nebo ji dokonce požádat o ruku? Náš článek Jak určit velikost prstenu Vám poradí jak zajistit, aby jí zakoupený prsten perfektně padl.

Technické pojmy a dotazy

Z jakých materiálů jsou zhotoveny vaše produkty?

Zlaté šperky, ať již žluté, bílé či růžové barvy, jsou zhotoveny ze zlaté slitiny o min. ryzosti 585/1000, označované jako 14-ti karátové zlato. To znamená, že v tisíci gramech této slitiny je 585 gramů ryzího, čistého zlata. Zbývajících 415 dílů je tvořeno dalšími kovy (stříbro, měd, paladium atd.), které umožňují slitinu zpracovat do podoby šperku, neboť ryzí zlato na to vhodné není kvůli své měkkosti.

Co je to Rhodiování?

Povrchová úprava u bílých šperků, zhotovená galvanickým pokovením drahým kovem Rhodiem, s mimořádnou chemickou odolností, tvrdostí a leskem. S ohledem na míru mechanického působení při nošení může být tato vrstva po čase ztenčena, či zcela setřena - zejména u prstenů, které jsou ze všech šperků nejvíce namáhány. Obnovení této vrstvy je dnes však běžně dosažitelné v každé lepší zlatnické dílně a jeho cena se pohybuje v řádu jedné až dvou stokorun (u velkých šperků může být vyšší). Tento úkon je považován za běžný servis, který si nepochybně zaslouží i šperky ze žlutého zlata. I ty je třeba je občas svěřit profesionálům pro navrácení jejich původního vzhledu a funkčnosti drobnými zlatnickými úkony a strojním vyleštěním.

Jsou použité kameny, polodrahokamy, perly atd. přírodní nebo uměle vyrobené?

Naše produkty jsou v drtivé většině osazeny zirkony, nikdy ne obyčejným sklem, jak je tomu často u stříbrných šperků. Sklo je totiž oproti zirkonu velmi měkké a brzy ztratí obrusem z okolního všudypřítomného prachu svůj třpyt. Další nejčastěji použité kameny jsou syntetické nebo přírodní sladkovodní perly, onyxy, acháty, pravé přírodní minerály a polodrahokamy, drahokamy.

Co je to zirkon?

Zirkon je syntetický kámen, který je krystalickou formou oxidu zirkoničitého (ZrO2). Hlavním důvodem jeho vzniku bylo získat dostupnější alternativu pravých diamantů. A to se skutečně podařilo. Svými optickými vlastnostmi se diamantu velmi podobá. Pouhým okem je od sebe nerozeznáte, rozdíly jsou patrné až u větších kamenů nebo pokud jich je větší množství pohromadě. Zirkon samozřejmě nemůže svou tvrdostí diamantu konkurovat, jeho tvrdost se více podobá tvrdosti rubínů nebo safíru, proto se po nějaké době nošení mírně poškrábe a zratí něco ze svého lesku.

Co je to filigrán?

Filigrán je šperkařská technika výroby nebo zdobení šperků jemným drátkem z drahého kovu, v našem případě zlata. Takto lze vytvořit jedinečné šperky s jemnou strukturou, která svědčí o precizní a trpělivé práci zlatníka.

Proč šperky černají?

Pokud se Vám děje že náušnice černají v místě ušního lalůčku, nejedná se o vadu materiálu. Může to být způsobeno: alergií, prodělanou nemocí, potem, kosmetickými výrobky nebo léky.

Co je to punc?

Punc je značka o pravosti a ryzosti, kterou musí mít každý zlatý šperk o váze alespoň 0,50 g. Zprostředkovává ho Puncovní úřad, který po provedení různých typů zkoušek vyražením puncovní značky potvrdí jejich pravost. Puncují se i šperky z jiných materiálů.

Jak mám správně pečovat o své šperky?

Všichni chceme, aby nám šperk vydržel co nejdéle zářivý a lákal lidi na svoji krásu a půvab. Náš článek Péče o šperky Vám podrobně poradí, jak se o své šperky co nejlépe starat.

Nenašli jste odpověď?

Kontaktujte nás telefonicky nebo emailem, rádi Vám Vaše dotazy zodpovíme.

Spolupracujeme s internetovým klenotnictvím Pravé šperky.

Dárek pro vás!

Zaregistrujte se na našem webu a získejte slevu 100 Kč na první nákup!

Slevový kupón obdržíte v e-mailu s potvrzením registrace. 

Sleva platí pouze na první nákup.